donderdag 2 september 2010

Koffer gepakt

Het is inmiddels weer één dag later en het moment van vertrek komt steeds dichter en dichter bij, maar voor het zover is wil ik deze gelegenheid nemen om toch wat mensen te bedanken, die mij hebben geholpen om deze droom in vervulling te laten gaan. Allereerst Milan en Mattias voor het helpen met de inschrijving, het vertellen over hun eigen belevenissen en voor de hulp bij mijn mogelijke kamer. Verder dan enkele docenten, die geholpen hebben met de inschrijving. Ook niet te vergeten; mijn familie, die mij steunen in deze reis. Voor de rest alle mensen, die mij hebben geholpen met kleine dingetjes, maar waarvan ik het vergeten ben. Iedereen bedankt!

Ik ben nog druk bezig met de koffers, maar de grote koffer is grotendeels ingepakt.

Op het eerste gezicht lijkt dit een doodnormale koffer, echter zitten er heel veel geheime verwijzingen in naar enkele personen en hele mooie herinneringen. Hopelijk kunnen jullie daarop commentaar geven onder dit bericht.


De kleine koffer zal ik meenemen als handbagage, die ik vanavond nog zal inpakken.


Een laatste blik op het uitzicht vanuit mijn kamer in Amersfoort.

Morgen zal de reis beginnen en ik zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn avonturen, mijn eetfestijnen en andere bewonderenswaardigheden.

5 opmerkingen:

  1. Yay, inpakken! Daar hoef ik gelukkig nog even niet aan te denken :)
    Ik hoop dat je vlucht goed verlopen is en ik zie je binnenkort in Japan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je de foto's van vandaag gemaild. Geen idee of ik je juiste emailadres heb. Laat dus even weten of je ze hebt ontvangen.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. どういたしまして~~~

    En even ingaan op de foto met de koffer:
    - Mooi die blauwe teen, een subtiele verwijzing naar al je werk voor Banzai!
    - Jaarboek, mooi, handig voor als er geen wc-papier is op het vliegveld :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het nieuwe bestuur zou trots op je zijn, Mattias!

    Goed dat je je tenue meeneemt; kun je goed adverteren bij je nieuwe circle of 部 voor de komende Banzai world tour.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne tijd toegewenst in Japan! Je verdient het.

    BeantwoordenVerwijderen